Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверка нивото на маслото

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
    Пич, нещо си се объркал. В ръководството пише само, че колата трябва да престои минимум 5 минути на равно място, за да се изравни нивото. Вярваш ли ми, или да пращам скрийншот?
    Това да не е шипков мармалад та да му трябват 5 минути за да изравни нивото си след хоризонтиране?

    И изобщо, защо се дават тези 5 минути, след като за да изстине моторът му трябват няколко часа?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      ecotronic, надявам се това да ти промени мнението:

      http://www.manualslib.com/manual/542...age=258#manual

      И никой никъде в ръководството не говори за температура.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        ecotronic, надявам се това да ти промени мнението:

        http://www.manualslib.com/manual/542...age=258#manual
        И как точно мнението ми трябва да се промени, след като в твоето ръководство е написано:

        The engine oil level should be checkedwhen the car is standing on a level surfacea few minutes (about 5) after the enginehas been switched of

        Ти изобщо прочете ли го?

        ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:52 ----------

        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение

        И никой никъде в ръководството не говори за температура.
        И да не говорим за температура, ако ще мерим на студен мотор, следва да го запалим, да го угасим, да изчакаме 5 минути и после да мерим.

        С това съм съгласен, защото магистралата ще е гарантирано пълна.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Петте минути са необходими за да се стече повечето масло в картера!
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            ecotronic, надявам се това да ти промени мнението:

            http://www.manualslib.com/manual/542...age=258#manual

            И никой никъде в ръководството не говори за температура.
            Друже, двигателят като работи маслото много бързо се разбърква и загрява. Петте минути му трябва за да се стече отвсякъде (екото ще обясни как става, че се измъква по фланга), да се отпени един вид и да го премериш точно.
            Я ми кажи как ще го мериш зимата на студ, та то е като мармалад, свило се е отвсякъде

            Comment


            • #36
              Бе то ако е мармалад, нивото ще ти е най-малкия проблем.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Що ли не се учудвам?
                Ами ти си корифеят тук, как ще смея аз да ти обяснявам. Та да си дойдем на думата - обясни ми къде е този възвратен клапан и освен у вас на водомера, къде стои в колата, ако въобще го има де

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Друже, двигателят като работи маслото много бързо се разбърква и загрява. Петте минути му трябва за да се стече отвсякъде (екото ще обясни как става, че се измъква по фланга), да се отпени един вид и да го премериш точно.
                  Я ми кажи как ще го мериш зимата на студ, та то е като мармалад, свило се е отвсякъде
                  И да ти се обяснява, защо течност тече заради гравитацията (отгоре надолу) и от това ли се нуждаеш бре?

                  Баси!


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    И да ти се обяснява, защо течност тече заради гравитацията (отгоре надолу) и от това ли се нуждаеш бре?

                    Баси!
                    Не бе, а как се стича и кое служи един вид като възвратен клапан

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Ами ти си корифеят тук, как ще смея аз да ти обяснявам. Та да си дойдем на думата - обясни ми къде е този възвратен клапан и освен у вас на водомера, къде стои в колата, ако въобще го има де
                      Пост 11 по темата:




                      обозначеното, като anti-drainback valve на картинката.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Трябва да се обяснява с прости думи- възвратния клапан е парче гума под дупките на филтъра.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          И как точно мнението ми трябва да се промени, след като в твоето ръководство е написано:

                          The engine oil level should be checkedwhen the car is standing on a level surfacea few minutes (about 5) after the enginehas been switched of

                          Ти изобщо прочете ли го?

                          ---------- Post added at 13:55 ---------- Previous post was at 13:52 ----------



                          И да не говорим за температура, ако ще мерим на студен мотор, следва да го запалим, да го угасим, да изчакаме 5 минути и после да мерим.

                          С това съм съгласен, защото магистралата ще е гарантирано пълна.
                          А ти колега си абсолютен буквояд, на английски на Островът му викат "slave to the grind". А ти случайно някъде в текста да намери думите HOT или WARM? Айде моля ти се не се излагай, научи се да не продължаваш споровете при наличие на 100% данни, оборващи тезата ти! Вярно, написани са тези 5 минути изчакване. Обаче едно е да изчакаш 5 минути при двигател, работил 1 час и е съвсем друго да изчакаш 5 минути при двигател, работил 1 минута, нали? Двигателя може да работи една минута, преди да се наложи да чакаш 5 минути, давам ти пример моментално: паркирал си под наклон и искаш да премериш нивото на маслото, палиш двигателя и преместваш колата на равно място отсреща. Та последно къде в текста става дума за топъл двигател, че нещо май съм окьоравел и недоскив.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #43
                            Това за петте минути си го обяснявам така, че колкото пъти съм опитал веднага да проверя какво става на щеката, в момента в който я вкарам обратно става на гъз и е невъзможно да различиш каквото и да било.


                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                              А ти колега си абсолютен буквояд, на английски на Островът му викат "slave to the grind". А ти случайно някъде в текста да намери думите HOT или WARM? Айде моля ти се не се излагай, научи се да не продължаваш споровете при наличие на 100% данни, оборващи тезата ти! Вярно, написани са тези 5 минути изчакване. Обаче едно е да изчакаш 5 минути при двигател, работил 1 час и е съвсем друго да изчакаш 5 минути при двигател, работил 1 минута, нали? Двигателя може да работи една минута, преди да се наложи да чакаш 5 минути, давам ти пример моментално: паркирал си под наклон и искаш да премериш нивото на маслото, палиш двигателя и преместваш колата на равно място отсреща. Та последно къде в текста става дума за топъл двигател, че нещо май съм окьоравел и недоскив.
                              Още в самото начало на дискусията говорих за това, че е важно при меренето на нивото да е сигурно, че е пълна маслената магистрала.

                              Това вече ясно ли е или все още не?

                              А маслената магистрала е пълна непосредствено след гасенето на мотора и изчакване на няколко минути да се стече излишното масло от главата обратно в картера.

                              С оглед на това за магистралата, казах, че съм съгласен с това, че може да се мери и на студен мотор, но след като той е стартиран, угасен и изчакани няколко минути.

                              Толкова ли е трудно да се разбере, това което се предписва във всички инструкции:

                              Мерене няколко минути след като моторът у угасен


                              Ето това e тезата ми.

                              Сега очаквам от теб обективни доказателства, които я оборват на 100%, както сам се изрази.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Не виждам смисъл да предоставям каквито и да било доказателства. RTFM и това е.
                                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                                Comment

                                Working...
                                X